24
jan

Bliv synlig i medierne

Få indføring i de journalistiske virkemidler og i pressemeddelelsen som redskab i virksomheds-pr.

Små eller nystartede danske virksomheder er generelt gode til at anvende digitale markedsføringsværktøjer til annoncering for produkter eller servicer.

Men mange glemmer eller undervurderer værdien af den traditionelle kommunikation samt den branding, en virksomhed kan få gennem medieomtale.

Hvordan bruger jeg pressemedde
Pressemeddelelsen er et centralt værktøj i virksomhedskommunikation.
Og bedre forståelse af pressemeddelelsens dna øger sandsynligheden for at få dit budskab omtalt i medierne.

I dette oplæg lærer du pressemeddelelsen og den journalistiske
tankegang at kende.

Journalist og kommunikatør Morten Steiniche optegner de essentielle journalistiske virkemidler. Og han gennemgår de grundlæggende kommunikative tips og tricks, som enhver virksomhed bør kende og anvende i deres marketingarbejde.

Du får:

  • Forståelse af hvorfor medierne er værdifulde som markedsføringskanal
  • Tips til, hvordan og hvornår det er optimalt at henvende sig til medierne
  • Generelle praktiske tips til dit kommunikationsarbejde

Oplægget henvender sig til mindre virksomheder, der ikke har kommunikation som deres primære kompetence eller fokus, men som ønsker at lære de journalistiske virkemidler at kende, så de kan optimere deres marketing- og brandingindsats og komme den vigtige omtale i medierne et skridt nærmere.


Temamødet er gratis, men kræver tilmelding.

Tilmeld

Dato og tid

Start: 24. januar 2019 09:00
Slut: 24. januar 2019 10:30

Tilmeldingsfrist: 23. januar 2019 09:00

Sted

NUPARK, Nupark 51
7500 Holstebro